Mencari sesuatu yang istimewa.. carilah disini

Di Taja Oleh

Sunday, September 11, 2011

Contest : Saya Nak Template Baru

Menarik juga contest ni...

Blog penganjur: http://www.azhafizah.com/2011/08/contestsaya-nak-template-baru.html
Tarikh Tutup : 15.9.2011




Syarat-Syaratnya: 

  • Buat satu entry pasal contest ni dan letakkan banner contest pada entry [link kan pada entry asal contest] 
  • [tajuk entry: "Contest : Saya Nak Template Baru"]
  • Lengkapkan slogan di bawah ni:
  • Saya nak template baru kerana...[tidak melebihi 50 patah perkataan]
  • Tinggalkan URL entry  di comment box entry 
Slogan saya: Saya nak template baru kerana saya tak pandai nak sesuaikan template yang sedia ada dengan kehendak dan citarasa saya, :)




1 comment:

  1. Assalamualaikum..
    Terima Kasih kerana memeriahkan "Contest Saya Nak Template Baru".Fiza terjah untuk meng'audit'.Gudluck!

    regards,
    Azhafizah.Com

    ReplyDelete

Terima Kasih tinggalkan Komen anda

Sponsor oleh